Добрий день, дорогі мої друзі. Сьогодні я розповім про дії кожного водія у разі ДТП. Ця тема актуальна та корисна для кожного автовласника, тому я із задоволенням розповім усі нюанси.

Кожен, хто володіє автомобілем, встаючи з ліжка, не планує потрапити у ДТП і майже всі впевнені, що ніколи не потраплять. Я буду дуже радий, якщо всі будуть дотримуватися правил і не потрапляти до ДТП. Але, на жаль, кожен день трапляється багато дорожніх пригод, тому ви повинні знати, як діяти в такій ситуації.
10 порад, що робити у разі ДТП:

1. Перше та найголовніше – вимкніть паніку! Намагайтесь не сваритися з людиною, з якою ще будете мати фінансові стосунки. Пам’ятайте, що гарні стосунки не раз рятували від грошових витрат.
2. Дотримуйтесь правил дорожнього руху (ПДР). Зробіть усе, що прописано у ПДР: увімкніть аварійну сигналізацію та встановіть знак аварійної зупинки. Після цього подзвоніть до поліції, набравши номер 102. За необхідності викличте швидку допомогу 103.
3. Не пересувайте предмети з одного місця на інше. До приїзду поліції в жодному разі не пересувайте предмети, тому що такі дії можуть затуманити докази ДТП та унеможливлять відновлення картини.
4. Підрахуйте збитки самостійно та виявіть винуватця. Якщо збиток нанесений автомобілю потерпілого менший за франшизу, встановлену у полісі, краще домовитися з винуватцем. Бо в гіршому випадку доведеться ремонтувати автомобіль самотужки та мати справу з поліцією.
5. В жодному разі не покидайте місце аварії. Після дорожньої пригоди не кваптеся покидати місце пригоди, якщо усі сторони не домовилися, бо це карається законом та звалює усі проблеми на вас. У разі, якщо усі домовилися між собою, заповніть європротокол, сфотографуйте місце ДТП з усіх боків та під’їдьте до страхової компанії винуватця для оформлення заяви на відшкодування збитків. Але не забувайте, що за європротоколом неможливо виплатити більше 80 000 грн збитків. Запам’ятайте, в разі заповнення європротоколу - поліцію викликати не треба!!!
6. Знайдіть свідків автопригоди. Доки поліція доїде до місця пригоди, ви вже повинні мати свідків, які бачили цю аварію. Свідками можуть бути не лише пішоходи та пасажири, а й інші водії. У разі ,якщо свідок не зможе чекати, візьміть його номер телефону. Можливо записати державні номери автомобілів. які були поблизу, це допоможе знайти автовласників у складній ситуації.
7. Головне – заповнений протокол. Після приїзду поліція почне складати схему пригоди. Контролюйте кожну деталь при заповненні цього документу, адже завдяки йому ви або почуєте свій вирок у суді, або отримаєте виплату від СК.
8. Отримайте копію протоколу. Після заповнення протоколу поліцією обов’язково візьміть копію цього документа для страхової компанії. З місця пригоди їдьте лише після того, як поїде поліція.
9. Ви маєте можливість відмовитися від підписання протоколу. Якщо вас не влаштовує те, що написано у протоколі ,ви маєте можливість не підписувати. У будь-якому разі краще підписати, попередньо в графі пояснень висловивши власну думку щодо ДТП.
10. Якщо у винуватця ДТП відсутній поліс автоцивілки, виплату власнику пошкодженого авто здійснює МТСБУ. Якщо так трапилось, що у винуватця ДТП відсутній поліс автоцивілки, то потрібно обов’язково викликати поліцію, фотографувати - місце ДТП (з різних кутів, пошкодженні т.з. свій та винної особи, знімки мають бути загальні та детальні), документи винної особи (техпаспорт, посвідчення водія), адмінпротокол на винного водія, схему ДТП. Після цього, протягом 7 робочих днів, письмово (по пошті - 02154, м. Київ, Русанівський бульвар, 8, та на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ) направити в МТСБУ повідомлення про ДТП та надати необхідні документи (паспорт, ід.код, та документи з п. № 2). В будь-якому разі, до того часу поки МТСБУ не направить свого експерта для визначення завданого збитку, не ремонтуйте своє авто.

Дотримуючись цього алгоритму, ви зможете з мінімальними проблемами вирішити всі негаразди після ДТП. Не забувайте, що у будь-якій ситуації ви маєте мати при собі поліс автоцивілки, щоб не платити за ремонт зі свого гаманця.

Я бажаю усім ні цвяха, ні жезла та спокійних автомобільних буднів.

Будьте з кращими!

Кірін Микита.
Контакт-центр для дзвінків на території України:
0 800 501 486
цілодобово, безкоштовно
Медичний асистанс для дзвінків на території України:
0 800 212 303
цілодобово, безкоштовно
Контакт-центр для дзвінків з-за кордону:
+38 044 364 20 63
цілодобово, тарифікація згідно з тарифами операторів
Головний офіс
вул. Глибочицька, 44, м. Київ, 04050, Україна
Телефон: +380 44 207 72 72 (багатоканальний)
E-mail: reception@kniazha.ua
Пн-пт: 08:30-17:30, перерва: 13:00-14:00
Центр продажів пн-пт: 08:30-18:00
Сб, нд: - вихідний
×
Надіслати резюме
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Неверный ввод
×
Надіслати запит
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
* Обов’язкові поля
Неверный ввод
×
Ми збираємо cookies на цій сторінці, щоб надати вам кращий сервіс.