Головна сторінка Послуги Асистуючі послуги

Асистуючі послуги


Call-центр УСК «Княжа»

Головна мета нашого Call-центру (або диспетчерської служби) — надання послуг супроводу та інформаційної підтримки громадянам, що проживають, працюють, подорожують як на території України, так і за її межами.

Ми успішно співпрацюємо як з українськими, так і з закордонними компаніями, що асистують, медичними та технічними закладами на всій території України, державними та приватними установами, тобто з усіма організаціями, які необхідні для надання якісних та повних послуг Застрахованим особам.

Наш Call-центр являє собою цілодобовий консультаційний центр допомоги Страхувальникам Української страхової компанії «Княжа». Дзвінки приймаються українською, російською, англійською мовами. Спеціалісти центру допоможуть викликати та проконтролювати приїзд відповідних служб, при необхідності швидкої допомоги та інших компетентних органів, а також нададуть консультацію щодо невідкладних подальших дій Страхувальника, зареєструють страховий випадок.

Диспетчерську службу обладнано найсучаснішим програмно-апаратним комплексом:

  • сучасна цифрова АТС,
  • система маршрутизації дзвінків,
  • система запису звукового тракту,
  • спеціалізоване програмне забезпечення.

Це дозволяє швидко та ефективно обробляти дзвінки, що надходять:

  • ідентифікувати клієнта,
  • максимально зменшити ймовірність недодзвону,
  • перенаправляти дзвінок на вільного в даний момент фахівця,
  • забезпечити збереження інформації, що надійшла (запис усіх дзвінків),
  • знайти та надати клієнтові необхідну інформацію,
  • знайти та викликати компанію, що надасть необхідну послугу в максимально короткий термін.

Телефони диспетчерської служби УСК «Княжа» ( 0 800 501 486 ) безкоштовні дзвінки в межах України зі стаціонарного телефону.