Страхова компанія «Княжа VIG» провадила новий веб-сервіс для своїх страхових агентів – «Особистий кабінет агента» для оформлення полісів «Зелена картка» за договорами міжнародного страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Передусім новий сервіс полегшує отримання кодів від МТСБУ і розрахований на тих, хто працює не в офісі біля ПК, а «в польових умовах», зокрема на кордоні з іншими країнами.

«Впроваджуючи цей сервіс, ми керувалися новими вимогами МТСБУ. Адже вже з 1 січня цього року оформлювати українську «Зелену картку» вручну заборонено. Відповідне рішення було прийняте ще минулого року – 17 липня і оприлюднене на сайті Моторно-транспортного бюро України. Тож ми забезпечили наших агентів необхідним інструментом для надання гарантованого захисту за полісами «Зеленої картки» від СК “Княжа VІG”», – зазначає Дмитро Грицута, Голова Правління СК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп».
У випадку виявлення факту оформлення «Зелених карток» вручну після 01.01.2019 компетентні органи інших країн-членів міжнародної системи автомобільного страхування «Зелена картка» будуть звертати додаткову увагу на чинність таких договорів.

«Ми подбали, щоб наші клієнти не потрапили під ці ризики», – підкреслив Дмитро Грицута.
Компанія доклала також зусиль, аби користування цим інструментом було максимально зручним для агентів.
Тому «Особистий кабінет агента» має одразу кілька суттєвих переваг.

По-перше, відтепер оформити поліс «Зелена картка» можна фактично будь-де та у будь-який час, не відкладаючи це на потім. Для цього потрібен лише доступ до Інтернету та планшет або мобільний телефон.

Увійшовши у свій «Особистий кабінет» за допомогою логіна та паролю, агент отримує постійний доступ до своїх бланків страхових полісів, які закріплені за ним в обліковій системі. Авторизація відбувається за посиланням https://greencard.kniazha.ua/agent/green-card/login.

По-друге, новий сервіс суттєво спрощує процедуру оформлення полісу, оскільки автоматично вносить всі необхідні дані до облікової системи. І навіть ті агенти, які не мають впевнених навичок користування нею, зможуть швидко та впевнено працювати з клієнтом.

«У цьому веб-сервісі можна зробити онлайн-розрахунок тарифів полісу, зареєструвати його та роздрукувати, вносячи усі необхідні дані по клієнту та транспортному засобу. Якщо такі дані вже є в системі (перевірити це можна за допомогою ІПН клієнта та державного номеру транспортного засобу), вони підтягуються автоматично», – пояснює Дмитро Грицута.

І, по-третє, в «Особистому кабінеті агента» працювати просто і зручно, адже його меню побудоване на покрокових підказках, яку саме інформацію і в якій послідовності потрібно вносити.
«Зелена картка» в «Особистому кабінеті агента» – це перший крок в розвитку веб-сервісів для агентів. В Компанії заплановано поступове додавання інших продуктів до кабінету, що дасть змогу агентам зручно та швидко оформлювати договори страхування.
Контакт-центр для дзвінків на території України:
0 800 501 486
цілодобово, безкоштовно
Медичний асистанс для дзвінків на території України:
0 800 212 303
цілодобово, безкоштовно
Контакт-центр для дзвінків з-за кордону:
+38 044 364 20 63
цілодобово, тарифікація згідно з тарифами операторів
Головний офіс
вул. Глибочицька, 44, м. Київ, 04050, Україна
Телефон: +380 44 207 72 72 (багатоканальний)
E-mail: reception@kniazha.ua
Пн-пт: 08:30-17:30, перерва: 13:00-14:00
Центр продажів пн-пт: 08:30-18:00
Сб, нд: - вихідний
×
Надіслати резюме
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Неверный ввод
×
Надіслати запит
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
* Обов’язкові поля
Неверный ввод
×
Ми збираємо cookies на цій сторінці, щоб надати вам кращий сервіс.